В Україну потрапив тролейбус завдяки місту Луцьк, який закупив станом на травень 2014 року - 10 штук, а вже до серпня місяця налічується 16. Поки фінансові справи Рівненського тролейбусного управління не сильно стабільні та не сильно прибуткові, то теж звернулась увага на даному тролейбусі. Дані тролейбуси залишились в місті Люблін. Після поставки до Луцька - 16 штук у Любліні залишилось біля 12 одиниць даної техніки.
Багато хто з водіїв до адміністратора ставить питання "які вони?". Ну ось покажу вам ))))
Фотосесія Луцьк - 6 червня 2014 рік - автор Игорь114
Опис:
На залізничному вокзалі зразу зустрічає перший же Єльч у той день, який стоїть на обіді - №211
Опис:
№215 рухається на шляхопроводі біля залізничного вокзалу по маршруту №9
Багато хто з водіїв до адміністратора ставить питання "які вони?". Ну ось покажу вам ))))
Фотосесія Луцьк - 6 червня 2014 рік - автор Игорь114
Опис:
На залізничному вокзалі зразу зустрічає перший же Єльч у той день, який стоїть на обіді - №211
Опис:
№215 рухається на шляхопроводі біля залізничного вокзалу по маршруту №9
Опис:
Тролейбус, якого зустріли на залізничному вокзалі уже їде по своєму маршруту 4а, дорога якого пролягає через тролейбусне депо; на фото зустріч Єльча з єдиною робочою 9тр Луцька, виконує роль технічної допомоги
Опис:
Як і майже усі Єльчі - досі в Польській рекламі, яку не знімають
Опис:
Стоїть за тролейбусною мийкою
Опис:
Єдиний Єльч, який ніразу не виїжджав на лінію, технічні несправності
Опис:
ПР (поточний ремонт), зварювальні роботи
Опис:
Розвертається на кінцевій Бенделіані
P.S А також Луцьк отримав Jelcz M121M EKO-BUS та 4 штуки Jelcz 120М
Опис:
Ось і щойно прибувший Еко-бус на митній території депо