Богдан Т601.11 прийшов в м.Рівне на випробування строком 15.09.2009 - 27.09.2009. Сперш була обкатка, а потім тролейбус працював на маршруті №3.
Про модель Як усе починалося
Тролейбус Богдан Т601-11 фактично побудований на конструкції автобуса Богдан А-601. При цьому габаритні розміри тролейбуса майже не змінилися. Довжина складає 10.62 метра, висота — 3,2—3.5, а ширина була збільшена спершу до 2.45 м, потім — до 2.55 метра. Випуск цих тролейбусів планувався ще з 2007 року, проте серійно вони почали випускатися у кінці 2008 — початку 2009 року. До 2010 року «Богдан» планує випустити до 9000 тролейбусів і автобусів А-601-2, з корпусу яких виробляється Т601-1. Тролейбус Т601 і автобус А601 складали декілька заводів: Isuzu — кермова система, панель приладів та сидіння. Сидіння зроблені подібно до ЕлектроЛАЗ-183, проте вони зроблені як одне велике у передній частині тролейбуса (що викликає неприємності для двох людей, що сидять на ньому, адже одне велике місце у три рази менше за 2 малих). Більшість корпусу змодельована у ЛАЗу. Педальна система була також створена ЛАЗом. Деякі деталі були також взяті з БелАЗу і МАЗу.
30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.