Четверг, 25.04.2024, 03:24
        Рівненський тролейбусний сайт
                ЛАЗ Е183
Меню сайту

Тролейбусний парк
  • Škoda 9Tr
  • Škoda 14Tr
  • ЮМЗ Т1
  • ЮМЗ Т2
  • ЛАЗ Е183
  • Jelcz
  • Богдан Т601
  • Службовий РС

  • Наше опитування
    Чи подобаються Вам тролейбуси в оновленому біло-блактиному фарбуванні ???
    Всего ответов: 104
    Перекладач сайту


    ЛАЗ-Е183 (ЕлектроЛАЗ) — тролейбус, який випускається з 2004 року Львівським автобусним заводом (ЛАЗ). Модель прийшла на зміну ЛАЗ-52522. Перший екземпляр цієї моделі виготовлений у 2005 році та представлений у Києві 23 серпня того ж року. Згодом він проходив випробування у кількох містах України: Запоріжжі, Донецьку, Миколаєві. Пізніше цю машину передали до Харкова, а потім — до Києва. Ззовні перший тролейбус відрізнявся від серійних іншою формою контейнера електрообладнання. Проте перед відправленням до Києва, цей екземпляр був наближений до серійних зразків. ЛАЗ демонструє гнучкість у комплектації тролейбусів — від бюджетної до повної, подібно до лінійки Solaris Trollino, що не має стандартної комплектації двигуна, системи керування, мостів та планування пасажирського салону; до прикладу, у Solaris Trollino 12 на вибір є три двигуни Skoda, Emit i Pragoimex (усі асинхронні), система керування на базі IGBT-транзисторів Medcom, Skoda Electric a.s i Cegelec. Згідно з замовленням міста можливе встановлення додаткового обладнання, як-от електронних маршрутних табло або кондиціонера. Слід відзначити також, що перші екземпляри мали деякі відмінності від серійних машин: наприклад, у них були такі вади, як вкрай погана система вентиляції та опалення, відсутність системи протизащемлення пасажирів, дуже гучний писк під час гальмування — більшість цих недоліків було виправлено у пізніших поставках, однак деякі (писк) і досі залишаються виправленими лише частково. У прототипів було також декілька відмінностей від серійних, а саме: дещо інакший вигляд панелі приладів, а кватирка у кабіні водія відкривалася, як у легкового автомобіля. Загальна кількість випущених тролейбусів станом на 2013 р. перевищила 260 серійних екземплярів. Найбільше машин цієї моделі у Донецьку - 70 шт. Майбутнє заводу зараз досить туманне через борги, тому велика вірогідність того, що більше нових тролейбусів ми не побачимо.

     



    На балансі депо:
    Експлуатація з 2008 року
    Всього було тролейбусів: 1
    Залишилось: 1


    Форма входу
    Друзі сайту
  • Неофіційний сайт ЛПЕ
  • Офіційний сайт ТЕТ
  • Харківський тролейбус
  • Годинник онлайн

    Останні новини
    30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
    10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
    28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.

    архів новин на форумі сайту
    Кондуктор сайту

    Всього пасажирів: 1
    Не оплачено проїзд: 1
    Оплачено: 0

    Сьогодні були на сайті: 
    Різне

    © www.obus.at.ua
    v.1.3.1
    2008-2016