Пятница, 19.04.2024, 07:22
        Рівненський тролейбусний сайт
                ЮМЗ Т2
Меню сайту

Тролейбусний парк
  • Škoda 9Tr
  • Škoda 14Tr
  • ЮМЗ Т1
  • ЮМЗ Т2
  • ЛАЗ Е183
  • Jelcz
  • Богдан Т601
  • Службовий РС

  • Наше опитування
    Чи подобаються Вам тролейбуси в оновленому біло-блактиному фарбуванні ???
    Всего ответов: 104
    Перекладач сайту



    ЮМЗ-Т2 — модель тролейбуса, що випускалася на Південному машинобудівному заводі імені А. М. Макарова в Дніпропетровську.

    * Виробник: Південний машинобудівний завод (м. Дніпропетровськ)
    * Роки випуску: З 1993-2008.

    C 1992 р. в Дніпропетровську на Південмаші були запущені в серійне виробництво зчленовані тролейбуси ЮМЗ-Т1, які швидко отримали популярність в Україні та за її межами. Але звичайні "одиночні" тролейбуси були потрібні багатьом містам не менше, ніж" гармошки". У 1993 р. з'явилися перші модернізовані ЮМЗ-Т1, і тоді ж був побудований дослідний зразок "одиночного" тролейбуса ЮМЗ-Т2. Він був повністю уніфікований зі своїм "довгим побратимом": те ж забарвлення, та ж форма кузова, ті ж агрегати, такі ж технічні характеристики (природно, з поправкою на те, що у Т2 був один двигун і один ведучий міст).
    Дослідний зразок ЮМЗ-Т2 декілька місяців випробовувався в Дніпропетровську, але постійної приписки так і не отримав — після випробувань його відправили до Тернополя, де експлуатувався до 2005 року під № 129. У 1994 р. першу партію з 10 тролейбусів ЮМЗ-Т2 отримав і Дніпропетровськ. Вони всі були направлені в депо № 1 і призначалися для заміни останніх списаних Шкод-9Тр. ЮМЗ-Т2 нумерували п'ятим розрядом (як і Шкоди), привласнивши їм таким чином номери 1500—1509. У тому ж 1994 р. на Південмаші був створений дослідний зразок тролейбуса ЮМЗ-Т2М, зовні ідентичний Т2, але з системою тиристорного управління і статичним перетворювачем. Аналогічний зчленований тролейбус був побудований роком пізніше і називався ЮМЗ-Т3К. Але ні один, ні інший в серію не пішли головним чином із-за небажання ремонтників працювати зі складною електронікою. ЮМЗ-Т2М протягом двох років належав заводу.
    Тролейбуси ЮМЗ-Т2 поставлялися в багато міст України і СНД — вони є в Москві, в Ростові, в Ашхабаді. Декілька тролейбусів спеціальної модифікації Т2.09 разом зі Шкодами їздили по міжміській гірській лінії Сімферополь-Ялта в Криму.
    В кінці 2000 р. тролейбуси ЮМЗ-Т2 були модернізовані. Окрім зміни дизайну передньої частині і нової обробки салону в конструкцію були внесені і технічні нововведення: новий двигун ЕД-139, новий малогаласливий компресор та інші менш значні удосконалення.
    В кінці 2006 р. тролейбуси ЮМЗ-Т2 були модернізовані. Вони випускалися з дисковим кріпленням коліс і новою обробкою салону. У грудні 2008 року виробництво тролейбусів ЮМЗ-Т2 було припинене і в 2011 р. Маріуполь придбав зі складу завода ЮМЗ останні 3 машини, що були зібрані у 2008 р.


    На балансі депо:
    Експлуатація з 1995 року
    Всього було тролейбусів: 3
    Залишилось: 3

     
     
    №   Кузов № Рік виробу Прийнятий Списаний Примітка Схема сучасного фарбування
                 
    121 072 1995 21.08.1995    
    148 445 2007 24.05.2007    
    149 505 2007 03.01.2008    

    (натисніть на № тролейбуса щоб перейти на його сторінку)
    Форма входу
    Друзі сайту
  • Неофіційний сайт ЛПЕ
  • Офіційний сайт ТЕТ
  • Харківський тролейбус
  • Годинник онлайн

    Останні новини
    30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
    10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
    28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.

    архів новин на форумі сайту
    Кондуктор сайту

    Всього пасажирів: 1
    Не оплачено проїзд: 1
    Оплачено: 0

    Сьогодні були на сайті: 
    Різне

    © www.obus.at.ua
    v.1.3.1
    2008-2016