Суббота, 20.04.2024, 04:30
        Рівненський тролейбусний сайт
                Škoda 9Tr
Меню сайту

Тролейбусний парк
  • Škoda 9Tr
  • Škoda 14Tr
  • ЮМЗ Т1
  • ЮМЗ Т2
  • ЛАЗ Е183
  • Jelcz
  • Богдан Т601
  • Службовий РС

  • Наше опитування
    Чи подобаються Вам тролейбуси в оновленому біло-блактиному фарбуванні ???
    Всего ответов: 104
    Перекладач сайту


    Шкода-9тр — тролейбус, який випускався з 1961 по 1982 роки чехословацьким підприємством «Шкода-Остров» і був однин з «легендарних», найбільш масових моделей тролейбусів, що експлуатувалися в СРСР, — в цілому більше 5 тис. машин.
    Технічні характеристики:

        * Кузов тролейбуса виготовлявся в двох варіантах: з двома або з трьома дверима ширмового типу. Привід дверей — пневматичний.
        * Система управління тяговим електродвигуном — контакторна.
        * Тролейбуси цієї моделі спочатку були розраховані на роботу за системою багатьох одиниць — з причіпним вагоном.
    Історія

        * Можливо, що саме високі на ті часи технічні характеристики чехословацького тролейбуса і можливість його роботи за системою багатьох одиниць і зумовили його високу популярність в СРСР. У 1960-і роки основну частину тролейбусного парку країни складали вітчизняні МТБ-82 і недавно розроблені ЗІУ-5. Тоді на вулицях багатьох міст з'явилися тролейбуси моделі Шкода-9тр, які давали можливість збільшити пасажиропотік за рахунок використання складів з двох (а іноді — і більш) машин[джерело?]. Такі «зчеплення» експлуатувалися в основному на довгих маршрутах в крупних містах. «Шкоди» довгий час були цілком гідною альтернативою вітчизняним ЗІУ-5 і ЗІУ-9.
         * Система об'єднання Шкод-9тр в потяги була розроблена, як не дивно, не на їх батьківщині, а в Києві. У тролейбусному парку цього міста з 1974 по 1980 рік Шкода-9тр була взагалі єдиним типом рухомого складу. При цьому на довгих маршрутах, як правило, використовувалися склади з двох вагонів. А в святкові дні на вулицях Києва нерідко можна було зустріти склад з трьох вагонів.
         * Тролейбуси цієї моделі добре зарекомендували себе в умовах важкого рельєфу, зокрема, на щонайдовшому в світі маршруті «Сімферополь-Ялта (див. кримський тролейбус) », де експлуатуються до цих пір. Перші 40 тролейбусів Шкода-9тр почали працювати на цьому маршруті в 1962 році.
    Оцінка

        * Час підтвердив, що Шкода-9тр виявилася вельми надійною машиною — деякі з них відпрацювали більш 33-х років. Найбільш ненадійною частиною найчастіше виявлялася контакторна система управління ТЕД. До того ж, дана система не забезпечувала належної плавності ходу, при щонайменших її несправностях тролейбус розганявся і гальмував з явними ривками, що часто викликало незадоволеність пасажирів. Але в той же час вона додавала тролейбусу незвичайно високу маневреність. За цим критерієм Шкода-9тр перевершувала не тільки вітчизняні ЗІУ, але і «Шкоди» новіших моделей. При заявленій швидкості в 60км/ч порожній тролейбус на перегоні завдовжки в 2 км. цілком міг розвинути і вищу швидкість — до 80км/ч. Не дивлячись на дискомфортні для пасажирів ривки і шум компресора, Шкода-9тр була досить комфортабельною за рахунок напівм'яких сидінь і опалювання салону, по даному критерію також перевищуючи пізніші моделі.
    Доля
        * У Києві починаючи з 1980 року тролейбуси Шкода-9тр поступово стали замінюватися новішими Шкода-14тр, Шкода-15тр, а також румунськими ДАК-217Е (останні дві моделі — зчленовані, вони прийшли на зміну «зчепленням»). Останні Шкоди-9тр були зняті з експлуатації в 1996 році. Декілька машин залишено як службові, інші — списані.
        * У деяких містах і регіонах Шкоди-9тр продовжують успішно трудитися до цього дня, наприклад, у Сімферополі, Ялті, Чернівцях, Тернополі, Рівному.

        * У Рівному Шкоди-9тр складають основну частину тролейбусного парку. Деякі машини модернізовані — контакторна система управління ТЕД замінена тиристорно-імпульсною(122-139), зокрема до цього дня такий тролейбус залишився лише один - №133, а з усіх інших, так звана ТІСУ була переобладнана під РКСУ (контакторну).

    * Рівне єдине місто на Україні де є представник "електронної 9тр, станом на 2014 рік...


    На балансі депо:
    Експлуатація з 1974 року
    Всього було тролейбусів: 119
    Залишилось: 31 пасажирський + 1 службова

    Примітка:
    №001-№84 дводверні, №085-100 тридверні з ГУР, №122-139 тридверні ТІСУ 


    Дводверні:

     
    • Сторінка 2  (тридверні)



    • ?           - тролейбус списаний

      * - отримав інший номер
              " - під одним номером їздило 2-3 тролейбуси у різні часи
    таблиця в розробці
     
     Модифікація  Кузов №  Рік виробу  Прийнятий в експлуатацію  Списаний  Закріплений на маршруті   Примітка
     001
     Škoda-9Tr19  5552  1974  24.12.1974   резерв  
     2  Škoda-9Tr19  5553  1974  24.12.1974  2.01.1996    
     003 
     Škoda-9Tr19  5556  1974  24.12.1974  6.04.2011    
     4 Škoda-9Tr19  5564  1974  24.12.1974  27.12.1994    
     5 Škoda-9Tr19  5567  1974  24.12.1974  1.10.1994    
     6 Škoda-9Tr19  5571  1974  24.12.1974  27.12.1994     
     7 Škoda-9Tr19  5573  1974  24.12.1974  2.01.1996    
     8 Škoda-9Tr19  5574  1974  24.12.1974  1.01.1997    
     9 Škoda-9Tr19  5575  1974  24.12.1974  4.10.1993    
     10 Škoda-9Tr19  5576  1974  24.12.1974  1.10.1996    
    11 Škoda-9Tr19            
    12 Škoda-9Tr19            
    13 Škoda-9Tr19            
    14 Škoda-9Tr19            
    15 Škoda-9Tr19            
    16 Škoda-9Tr19            
    17 Škoda-9Tr19            
    018 Škoda-9Tr19            
    19 Škoda-9Tr19            
    20 Škoda-9Tr19            
    21 Škoda-9Tr19            
    22 Škoda-9Tr19            
    23 Škoda-9Tr19            
    24 Škoda-9Tr19            
    25 Škoda-9Tr19            
    26 Škoda-9Tr19            
    27 Škoda-9Tr19            
    28 Škoda-9Tr19            
    29 Škoda-9Tr19            
    30 Škoda-9Tr19            
    31 Škoda-9Tr19            
    32 Škoda-9Tr19            
    33 Škoda-9Tr19            
    34 Škoda-9Tr19            
    35 Škoda-9Tr19            
    36 Škoda-9Tr19            
    37 Škoda-9Tr19            
    38 Škoda-9Tr19            
    39 Škoda-9Tr19            
    40 Škoda-9Tr19            
    41 Škoda-9Tr19            
    42 Škoda-9Tr19            
    43 Škoda-9Tr19            
    44 Škoda-9Tr19            
    45 Škoda-9Tr19            
    046 Škoda-9Tr19            
    47 Škoda-9Tr19            
    48 Škoda-9Tr19            
    49 Škoda-9Tr19            
    50 Škoda-9Tr19            
    051 Škoda-9Tr21            
    52 Škoda-9Tr21            
    53 Škoda-9Tr21            
    54 Škoda-9Tr21            
    55 Škoda-9Tr21            
    56 Škoda-9Tr21            
    057 Škoda-9Tr21            
    58 Škoda-9Tr21            
    59 Škoda-9Tr21            
    60 Škoda-9Tr21            
    61 Škoda-9Tr21            
    62 Škoda-9Tr21            
    63 Škoda-9Tr21            
    64 Škoda-9Tr21            
    65 Škoda-9Tr21            
    66 Škoda-9Tr22            
    67 Škoda-9Tr22            
    68 Škoda-9Tr22            
    69 Škoda-9Tr22            
    70 Škoda-9Tr22            
    71 Škoda-9Tr22            
    72 Škoda-9Tr22            
    73 Škoda-9Tr22            
    074 Škoda-9Tr22            
    75 Škoda-9Tr22            
    076 Škoda-9Tr24            
    77 Škoda-9Tr24            
    78 Škoda-9Tr24            
    079 Škoda-9Tr24            
    80 Škoda-9Tr24            
    81 Škoda-9Tr24            
    82 Škoda-9Tr24            
    83 Škoda-9Tr24            
    84 Škoda-9TrН            
    085 Škoda-9TrН27            
    086 Škoda-9TrН27            
    087 Škoda-9TrН27            
    088 Škoda-9TrН27            
    089 Škoda-9TrН27            
    090 Škoda-9TrН27            
    091 Škoda-9TrН27            
    092 Škoda-9TrН27            
    093 Škoda-9TrН27            
    094 Škoda-9TrН27            
    095 Škoda-9TrН29            
    096 Škoda-9TrН29            
    097 Škoda-9TrН29            
    098 Škoda-9TrН29            
    99 Škoda-9TrН29            
    100 Škoda-9TrН29            
    122 Škoda-9TrНТ26            
    123 Škoda-9TrНТ28            
    124 Škoda-9TrНТ28            
    125 Škoda-9TrНТ28            
    126 Škoda-9TrНТ26            
    127 Škoda-9TrНТ28            
    128 Škoda-9TrНТ28            
    129 Škoda-9TrНТ28            
    130 Škoda-9TrНТ26            
    131 Škoda-9TrНТ28            
    132 Škoda-9TrНТ28            
    133 Škoda-9TrНТ28            
    134 Škoda-9TrНТ28            
    135 Škoda-9TrНТ28            
    136 Škoda-9TrНТ28            
    137 Škoda-9TrНТ28            
    138 Škoda-9TrНТ26            
    139 Škoda-9TrНТ26            
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   

    Форма входу
    Друзі сайту
  • Неофіційний сайт ЛПЕ
  • Офіційний сайт ТЕТ
  • Харківський тролейбус
  • Годинник онлайн

    Останні новини
    30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
    10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
    28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.

    архів новин на форумі сайту
    Кондуктор сайту

    Всього пасажирів: 1
    Не оплачено проїзд: 1
    Оплачено: 0

    Сьогодні були на сайті: 
    Різне

    © www.obus.at.ua
    v.1.3.1
    2008-2016