Четверг, 25.04.2024, 21:31
        Рівненський тролейбусний сайт
                Škoda 14Tr
Меню сайту

Тролейбусний парк
  • Škoda 9Tr
  • Škoda 14Tr
  • ЮМЗ Т1
  • ЮМЗ Т2
  • ЛАЗ Е183
  • Jelcz
  • Богдан Т601
  • Службовий РС

  • Наше опитування
    Чи подобаються Вам тролейбуси в оновленому біло-блактиному фарбуванні ???
    Всего ответов: 104
    Перекладач сайту



    Шкода 14Тр (Škoda 14Tr) — тролейбус, який випускався з 1980 року чехословацьким підприємством «Шкода-Остров». Історія З 1980 року чехословацьке підприємство «Шкода-Остров» запустило в серію свою нову розробку, «Шкоду 14Тр». Розробка моделі велася ще в кінці 70-х років, пізніше були проведені випробування. При цьому пара машин моделі 14Тр0 (найперша модифікація Шкоди 14Тр) поступила на випробування до Києва. Машини отримали номери 001 і 002. Одна з машин мала РКСУ (реостатно-контакторну систему управління), другу вкомплектували ТІСУ (тиристорну-імпульсну системою управління). ТІСУ в кінці 70-х була сама по собі нововведенням. Відмінність від РКСУ полягала в тому, що замість пуско-гальмівного реостата, керованого за допомогою валу, що обертається, з кулачковими контактами, електродвигуном управляв блок тиристорів.

    Роботою тиристорів управляв електронний блок (регулятор, що управляє), тому машина рушала плавніше. ТІСУ дала можливість рекуперації — повернення частини електрики, спожитої тролейбусом, назад в контактну мережу, що дозволило понизити витрати на електроенергію.
     Обидві Шкода 14тр0 після випробувань в Києві відправилися до Криму, для роботи на міжміській тролейбусній трасі. 001 перебили в 7800, який працював в Алуштинському тролейбусному депо до 1995 року, поки не згорів. 002 був перебитий в 1800 — працював в Сімферопольському депо, а потім в 1018 — залишається там же, але в режимі учбового. Прототип живий і до цього дня.
     За час випуску Шкоди 14Тр, ця модель зазнала безліч модифікацій і видозмін. Існували модифікації для роботи тільки в Європі. В основному модифікації відрізнялися трохи: відсутність або наявність металевих молдингів на бортах, потовщень між вікнами і крайніми дверима, потовщенням між лівим вікном водія і наступним за ним, лобовим і заднім склом (вони могли бути суцільними), електроустаткуванням на даху, і т. д., і т.п. Була випущена партія з 40 двохдверних машин Шкода 14Тр04, спеціальна партія для Києва (25 машин) і Тбілісі (15 машин). З них зараз в Києві живі три машини: 315, 332 і 336. Всі три пройшли КВР (Капітально-відновний ремонт), 315 і 332 проходили КВР на КЗЕТі (Київському заводі електротранспорту), а 336 — на одному з київських СТО, що належать КП «КиївПасТранс». 315 знаходиться в першому тролейбусному депо Києва, виконує роль техдопомоги, 332 і 336 продовжували борознити простори столиці України, працюючи на маршрутах третього депо (№№ 3, 8, 9, 17, 19, 21, 22, 27, 27к, 40). С 2007 року 336 - службовий (розвозить),а 332 з травня 2008 року - техдопомога в ТРЕД-3 м. Києва.

    Тролейбус Skoda-14TrM в 1996 році збирався також на Вологодському механічному заводі.


    Автор фото: kozak Oleg


    На балансі депо:
    Експлуатація з 1989 року
    Всього було тролейбусів: 36
    Залишилось: 36


    (натисніть на № тролейбуса щоб перейти на його сторінку)
     
     №     Кузов №  Рік виробу  Прийнятий  Списаний  Модифікація  Закріплений на маршруті   Примітка                              
     101
    10915 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     102
    10916 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     103
    10917 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 3  
     104
    10918 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 2/7  
     105
    10919 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     106
    10920 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 2/7  
     107
    10923 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 3  
     108
    10924 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 3  
     109
    10922 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 3  
     110
    10921 1989 05.1989   Škoda 14Tr89/6 2/7  
     111
    10979 1989 06.1989   Škoda 14Tr89/6 3  
     112
    10980 1989 06.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     113
    10976 1989 06.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     114
    10977 1989 06.1989   Škoda 14Tr89/6 1  
     115
    10978 1989 06.1989                   Škoda 14Tr89/6 3  
     
     №   
     Кузов №  Рік виробу  Прийнятий  Списаний  Модифікація    Закріплений на маршруті           Примітка
     140
    8677 1983 20.09.1997   Škoda 14Tr01 1 б/у з Градець-Кралове, екс №01
     141
    8682 1983 20.09.1997   Škoda 14Tr01 3 б/у з Градець-Кралове, екс №03
     142
    9076 1984 20.09.1997   Škoda 14Tr05 2/7 б/у з Градець-Кралове, екс №05
     143
    9079 1984 06.04.1998   Škoda 14Tr05 2/7 б/у з Градець-Кралове, екс №06
     144
    9074 1984 16.12.2003   Škoda 14Tr05 2/7 б/у з БРНО, екс №3190
     145
    9071 1984 03.12.2003   Škoda 14Tr05 2/7 б/у з БРНО, екс №3188
     146
    9078 1984 13.12.2003   Škoda 14Tr05 2/7 б/у з БРНО, екс №3191
     147
    9082 1984 01.12.2003   Škoda 14Tr05 3 б/у з БРНО, екс №3192
     
     №     Кузов №  Рік виробу  Прийнятий  Списаний  Модифікація  Закріплений на маршруті  Примітка                               
     151
    10404 1987 18.01.2010   Škoda 14Tr08/6 3 б/у з Прешов, екс №77
    10412 1987 18.01.2010   Škoda 14Tr08/6 2/7 б/у з Прешов, екс №79
    11227 1989 05.12.2010   Škoda 14Tr08/6 3 б/у з Опава, екс №64
    11527 1990 05.12.2010   Škoda 14Tr10/6 2/7 б/у з Опава, екс №67
     155
    11529 1990 05.12.2010   Škoda 14Tr10/6 3 б/у з Опава, екс №71
     156
    11240 1989 07.10.2011   Škoda 14Tr08/6 3 б/у з Їглава, екс №56
     157
    11504 1990 07.10.2011   Škoda 14Tr10/6 3 б/у з Їглава, екс №60
    11511 1990 24.10.2011   Škoda 14Tr10/6 2/7 б/у з Їглава, екс №37
     159
    11512 1990 24.10.2011   Škoda 14Tr10/6 3 б/у з Їглава, екс №38
    11524 1990 29.09.2012   Škoda 14Tr10/6 (М) 2/7 б/у з Пльзень, екс №445
     161
    13083 2002 29.09.2012   Škoda 14TrМ 3 б/у з Пльзень, екс №412
    172  11513     1990           29.08.2015                      Škoda 14Tr10/6 (М)                  2/7                  б/у з БРНО, екс №3232     
    173 11517 1990 31.08.2015    Škoda 14Tr10/6 (М)                 3                б/у з БРНО, екс №3226



    (натисніть на № тролейбуса щоб перейти на його сторінку)

     
    Форма входу
    Друзі сайту
  • Неофіційний сайт ЛПЕ
  • Офіційний сайт ТЕТ
  • Харківський тролейбус
  • Годинник онлайн

    Останні новини
    30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
    10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
    28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.

    архів новин на форумі сайту
    Кондуктор сайту

    Всього пасажирів: 1
    Не оплачено проїзд: 1
    Оплачено: 0

    Сьогодні були на сайті: 
    Різне

    © www.obus.at.ua
    v.1.3.1
    2008-2016