Четверг, 21.11.2024, 09:30
        Рівненський тролейбусний сайт
                ЮМЗ Т1
Меню сайту

Тролейбусний парк
  • Škoda 9Tr
  • Škoda 14Tr
  • ЮМЗ Т1
  • ЮМЗ Т2
  • ЛАЗ Е183
  • Jelcz
  • Богдан Т601
  • Службовий РС

  • Наше опитування
    Чи подобаються Вам тролейбуси в оновленому біло-блактиному фарбуванні ???
    Всего ответов: 107
    Перекладач сайту



    Автор фото: Андрій Янковський


    ЮМЗ-Т1 — тип тролейбуса, що випускався на ЮМЗ з 1992 по 1998 роки. З 1993 року окрім Дніпропетровська збиралися на підприємстві "Південмаш" в Павлограді.
    Південний машинобудівний завод взявся за доопрацювання моделі «Київ-11». Усунути багато недоліків заводу вдалося. І вже 15 січня 1992 року на маршрути м. Дніпропетровська виїхали на випробування перші ЮМЗ-Т1. Істотною перевагою цих машин є те, що електроустаткування винесене на дах. Це істотно полегшує доступ до вузлів і агрегатів, а також експлуатацію. На дах винесені пуско-гальмівні реостати і серводвигун. Ця модель, як багато інших, має як свої переваги, так і свої недоліки: споживає велику кількість електроенергії, має недосконалу систему опалювання і ін. Салон цих машин вміщає 180 чоловік, місць для сидіння — 40. Тролейбуси типу ЮМЗ-Т1 мають 2 керуючих мости і 2 електродвигуни, тому вони можуть подолати підйом до 12 %. Всі ці тролейбуси мають реостатно-контакторну систему управління тяговим електродвигуном (РКСУ).

    Модифікації ЮМЗ-Т1

    У 1995 році на "Південмаші" був спроектований ЮМЗ Т3-К, який дозволяв економити електроенергію на 30 % за рахунок того, що мав тиристорно-імпульсну систему управління (ТІСУ). Проте ця модель не була запущена у виробництво, а 2 прототипи було відправлено до Донецька. Незабаром була проведена заміна ТІСУ на РКСУ у цих тролейбусів (№№ 2008 і 2010).

    З 1992 по 1998 рік тролейбуси ЮМЗ-Т1 отримали Алчевськ, Артемовськ, Біла Церква, Вінниця, Горлівка, Дзержинськ, Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кишинів, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Луганськ, Луцьк, Макіївка, Маріуполь, Мінськ, Одеса, Оренбург, Полтава, Рівне, Севастополь, Сєвєродонецьк, Сімферополь, Слов'янськ, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Чернігів, Чернівці і навіть Таллін. Останнім містом, в яке поступив в 1998 році ЮМЗ-Т1, був Житомир.


    На балансі депо:
    Експлуатація з 26 квітня 1993 року  - до 31.05.2013 року
    Всього було тролейбусів: 5
    Залишилось:
     


    Кузов № Рік виробу Прийнятий Списаний    
                 
    116 100 1993 26.04.1993 11.11.2011    
    117 142 1993 07.06.1993 03.06.2013    
    118 186 1993 11.11.1993 28.07.2015    
    119 241 1993 20.01.1994 28.07.2015  Зібраний в Павлограді  
    120 265 1994 11.03.1994 01.11.2013  Зібраний в Павлограді    

    (натисніть на № тролейбуса щоб перейти на його сторінку)

             - списаний

     
    Форма входу
    Друзі сайту
  • Неофіційний сайт ЛПЕ
  • Офіційний сайт ТЕТ
  • Харківський тролейбус
  • Годинник онлайн

    Останні новини
    30.11.2015 - Нічний тролейбусний маршрут №3 більш не курсує.
    10.09.2015 - Вводиться нічний тролейбусний маршрут №3.
    28.07.2015 - Ера тролейбусів ЮМЗ Т1 "гармошок" - завершена. Все закінчилось списанням останніх двох представників, які в останнє були на лінії 31.05.2013.

    архів новин на форумі сайту
    Кондуктор сайту

    Всього пасажирів: 1
    Не оплачено проїзд: 1
    Оплачено: 0

    Сьогодні були на сайті: 
    Різне

    © www.obus.at.ua
    v.1.3.1
    2008-2016